20061011

Πάλπ Φίκσιον.

Ctrl+c/Ctrl+v.


Kάποια στιγμή. . σκάνε κάποιοι συγγενείς. . ψιλομακρινοι. . θειος θεια γιος και... ΚΟΡΗ... !!
Κόρη... ένα θεσπέσιο πλάσμα απλά. . έχω μείνει σαν χάνος με το ποτό στο χέρι. . για να μην πω με τίποτα άλλο. .

Το θέμα είναι ότι δεν τους θυμόμουν καν!! Ποιοι είναι από που και πως??
Χαιρετάνε την αδερφή μου τους γονείς κτλ και με φωνάζουνε φυσικά και μένα. . συστηνόμαστε... όλοι. . εγώ χαλαρός αδιάφορος δε τρέχει κάτι όλα οκ. . Μου λένε μακρινοί συγγενείς από την Κρήτη (ναι από κει είμαι) και τα παιδιά τρίτα ή τέταρτα ξαδέρφια κάτι τέτοιο. . (οκ σκέφτομαι. . μακρινή συγγένεια μια χαρά δεν παίζει αιμομιξία)
Και το όνομα αυτής. . ας πούμε Νίκη... καστανό μαλλάκι στυλ Βανδή με ανταύγειες. . 1,70 περίπου 55-58 κιλακια το πολύ... ένα απίστευτο προσωπάκι όλο γλύκα και καύλα. . και ένα κορμί... τι να πω τώρα. . και να το έχει ντύσει(σχετικό αυτό τώρα) με ένα μαύρο συνολακι που άφηνε εντελώς ακάλυπτα τα υπέροχα πόδια της (μίνι με όλη την έννοια) και πίσω η πλάτη γυμνή. . οκ. . έχω χτυπήσει κόκκινα ήδη!!
Ξεκινάμε κουβέντα διακριτικά εγώ να γνωριστώ με την μακρινή ξαδέρφη που είχα τόσα χρόνια να δω . . της βάζω να πιει ως σωστός οικοδεσπότης. . και τα λέμε... Ετών 23 λέμε για δουλειές μαλακίες τα γνωστά. . και φτάνει η συζήτηση στο προκείμενο λόγω και των αρραβώνων. . Μου λέει. . η δική σου κοπέλα? Δεν είναι εδώ? Απαντώ πως έχω χωρίσει ένα μήνα τώρα από μια μεγάλη σχέση κτλ. . αλλά όλα οκ. . Μου λέει πόσο λυπάται. . (ναι έβαλε τα κλάματα. . ) και την ρωτώ για εκείνη. . μου λέει πως είναι με κάποιον καιρό τώρα συνομήλικο αλλά (πάντα υπάρχει ένα ΑΛΛΑ) δεν είναι στα καλύτερα τους είναι από μικρά μαζί δεν της δίνει ιδιαίτερη σημασία μπλα μπλα. . καλά λέω. . πως γίνεται να μη δίνεις σημασία σε ένα τέτοιο πλάσμα. . ?? καλύτερα όμως. . Αρχίζουμε γινόμαστε σιγά σιγά πιο διαχυτικοί λόγω ατμόσφαιρας κιόλας. . και βρε «ξάδερφε και να μην γνωριζόμαστε τόσο καιρό» και τα σχετικά.

.

Με τα πολλά γίνεται ο αρραβώνας και πάμε στο μαγαζί. . φυσικά φροντίζουμε να κάτσουμε μαζί ... την βλέπω να κάθεται να αλλάζει μια το ένα πόδι. . μια το άλλο. . να σηκώνεται ακόμη περισσότερο το φορεματάκι. . και μαζί του. . ο «άσπονδος» κολλητός μου. . Φοράω φυσικά υφασμάτινο κυριλέ παντελόνι. . ε και τι να κρύψεις τώρα? Και να τα κρασιά. και να οι τσικουδιές. . και δώσε... Κάποια στιγμή μπαίνουνε λαϊκά. . τσιφτετέλια. . και ανεβαίνει στο
τραπέζι... είμαι της γνώμης πως κοιτώντας μια γυναίκα πως χορεύει τσιφτετέλι. . καταλαβαίνεις και πολλά για το κρεβάτι. . από το λίκνισμα. . τον ερωτισμό που βγάζει. . Κι έχω μείνει. . ΑΓΑΛΜΑ... !!
Κατεβαίνει κάποια στιγμή. . αλλά εμένα δε μου κατέβαινε με τίποτα. . Της λέω. . όλο το μαγαζί κόλλησε πάνω σου. . απαντάει. . αδιαφορώ όλο το μαγαζί τι κάνει. . εγώ αγαπώ πολύ το σοι μου... !! τώρα λέω οκ. . μας έχει πάρει χαμπάρι και μας δουλεύει ψιλό γαζί η μικρή. . Της λέω πάω τουαλέτα λίγο σορρυ. .
Με το που σηκώνομαι. . κάνω όσο μπορώ μια διακριτική κίνηση να φτιάξω το κοντάρι να μη γίνω και ρεζίλι. . και φυσικά. . δίπλα μου ήταν. . το παρατήρησε. .

Πάω... μπαίνω στην αντρών. . προσπαθώ να συνέλθω λίγο. . βγαίνω έξω στο προθάλαμο. . κανείς. . μόνο. . εκείνη! Σαστίζω λίγο. . χαμογελάει. . με τραβάει από το χέρι. . με πάει στις γυναικείες. . μπαίνουμε σε μια τουαλέτα. . κλειδώνει. . με γραπώνει στη κυριολεξία. . και με φιλάει απίστευτα παθιασμένα. . 2 γλώσσες παίζουνε ανεξέλεγκτα. . την έχω σφίξει δυνατά πάνω μου. . και τα χέρια μου την εξερευνούνε. . την σηκώνω ψηλά στην αγκαλιά μου... και τυλίγει τα τέλεια πόδια της γύρω από τη μέση μου. . και πλέον. . όλο το πεδίο ανοικτό. .

ζουλάω με δύναμη τα αγαλματένια κωλομέρια της. . την νιώθω να ανατριχιάζει και να με φιλάει σαν βεντούζα κολλημένη. . να μου πάρει την αναπνοή. . τα δάχτυλα μου. . πλησιάζουν στο μουνάκι της. . ήδη μουσκεμένο... όλο το στρινγκακι. . το παραμερίζω... και φεύγει ένα δάχτυλο μου μέσα της. . ένα μικρό... αχ... ψελλίζει. . και λέει. . ξαδερφάκι μου τρελό. . καύλα μου. .

ΟΚ. . έχασα κάθε επαφή. . ξεκουμπώνω το παντελόνι. . πετάγεται επιτέλους έξω... και αρχίζω να της τον τρίβω στο μουνάκι της . . απορώ κι εγώ ο ίδιος πως κρατιέμαι. . και δεν τον χώνω αμέσως μέσα της. . μου λέει. . δεν έχουμε χρόνο. . σκιστο τώρα... δικό σου είναι!! Δεν χρειαζόταν κάτι άλλο. . μπαίνω μέσα της. . ένα. . μμμ... ακούγεται. . σιγανό. . μένω για μερικά δευτερόλεπτα. . να νιώσουμε ο ένας τον άλλον. . με φιλάει συνέχεια. . και αρχίζει και κουνιέται πάνω μου σαν τρελή... σαν . . κούνια...
Τις έχω πιάσει δυνατά τα κωλομέρια και την ανεβοκατεβάζω με δύναμη... τις δίνω ελαφριά χαστουκάκια στο κωλαράκι. . να μην ακουστούμε κιόλας σε όποια ήταν εκείνη την ώρα τουαλέτα. . έχουμε καυλώσει ξέροντας και πόσος κόσμος είναι έξω που μάλλον θα αναρωτιέται. . που πήγαν τα ξαδερφακια. . και σκιζόμαστε σα σκυλιά. . σαν να είναι το τελευταίο μας γαμήσι. . της λέω ότι από δω και πέρα ο ξαδερφούλης θα της σκίζει όλες τις τις τρύπες. . μου λέει πως σέβεται και ακούει πάντα τον μεγαλύτερο ξάδερφο... με έχει στείλει το πουτανι... κοντεύω να χύσω... και της λέω πως πρέπει να πιει τη καύλα του ξάδερφου. . δε μιλάει καν... χτυπιέται λίγο ακόμη πάνω μου σαν σκυλί... με σφίγγει δυνατά. . και μουγκρίζει... χύνω στο καυλί σου καργιόλη... . την ακούω να λέει μέσα σε αναφιλητά. . κατεβαίνει... γονατίζει μπροστά μου. . τον πιάνει σφιχτά. . και αρχίζει να τον τρομπάρει μέσα στο στόμα της. . απίστευτο τσιμπούκι. . της τρέχουν σάλια. . ρουφάει. . και σαν να με διατάζει. . μου λέει. . δωστο μου όλο... τώρα... μου χαϊδεύει με το άλλο χέρι τα αρχίδια μου που καίνε από καύλα. . πλησιάζει το δάχτυλο της στη κωλοτρυπα μου. . και αυτό είναι... παρτα ξεκολιαρικοοοοο... ψωλα μου τρελή... δικά σου... . . χύνω... μέσα στο στοματάκι της. . όλα. . πνίγεται για λίγο. . παίρνει ανάσα. . συνεχίζει. . να μη φύγει κάτι... σα λυσσασμένη... εγώ έχω κατεβάσει 5 κιλά ιδρώτα... νιώθω να αδειάζω τα πάντα μέσα μου... τον κρατάει μέσα της και τον πιπιλάει σαν μωρό. . τον καθαρίζει... και του φέρεται με τρυφερότητα. . με τρελαίνει αυτή η εναλλαγή της. . σηκώνεται. . με φιλάει πάλι με πάθος και γλυκά. . μου λέει μόνο... απλά μια μικρή ιδέα ήταν αυτό... και αρχίζουμε να σουλουπωνόμαστε. . το μόνο που της είπα. . απλά δεν έχει ακόμη καν ιδέα εκείνη...
Γυρίσαμε στο τραπέζι. . είπαμε ότι πήγαμε να πάρουμε τσιγάρα με το αμάξι. . φυσικά όλα οκ... . και το βράδυ κύλησε με τρελό χορό και κρασί...(σ.σ. Εδώ η ιστορία τελειώνει)

Δεν υπάρχουν σχόλια: