20061009

Ψηφοδέλτια σταύρωνα και όλη νύχτα (γ)καύλωνα..

Καύλωνα.
Γκαύλωνα.
Καύλωνα.
Εντάξει χαλαρές καθημερινές για τον πούτσο καταστάσεις.Παντού σκατόφατσες που τσιμπουκώνουνε για μια ψήφο .Αλλά παντού ρε πούστη,στην τηλεόραση,στο δρόμο στις καφετέριες,στην Athens Voice ,παντού. Και ύστερα σου λέει ο άλλος "Δημοκρατία" και πούτσες . Τι δημοκρατία είναι αυτή ρε αρχίδι που με τα φράγκα σου απλώνεις την γαμιόφατσα σου σε όλο το μήκος και πλάτος της Αθήνας ?! Δημοκρατία είναι να κάνεις σεξ με το μυαλό μου και το νευρικό μου σύστημα ?! Καριόλη . Οπου και να γυρίσω βλέπω φυλλάδια και στάντς με χαρούμενες μαλακόφατσες και από κάτω ηλίθια σλόγκαν τύπου

"Δεν έχω πολλά να πω . Εχω πολλά να κάνω . "

Δεν έχεις πολλά να πείς?! Οπου και να γυρίσω ρε γαμημένε βλέπω την φάτσα σου και το σλόγκαν σου κάριολε . Ηδη είπες πολλά .
..Βλέπωντας όλα αυτά αναρωτιέμαι πού βρήκανε όλοι αυτοί τόσα λεφτά ωστε να είναι σε θέση πχ να απασχολούνε δημόσιο χώρο στην πλατεία Συντάγματος-το ξαναλέω,στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ για όνομα του φακ- να μοιράζουνε φυλλάδια παντού και να κολλάνε αφίσες παντού.Πού τα βρήκατε τα λεφτά κύριοι?Ποιοί σας τα δώσανε?Αυτοί που σας τα δώσανε πάντως το σίγουρο είναι οτι μεθαύριο θα τύχουνε ευνοικής μεταχείρησης .Πράγμα τόσο γνωστό οσο το AIDS στην Αφρική,πράγμα για το οποίο κανείς ποτέ δεν αντέδρασε ουσιαστικά. Αλλά πώς να αντιδράσει κανείς όταν ο άλλος με της Γκεμπελικές τακτικές του σε κάνει το μυαλό κουνουπίδι ? Τα πράγματα γίνονται ακόμη δυσκολότερα όταν θα πρέπει να πληρώσεις και του λογαριασμούς ...τσπα..

Το καλύτερο πάντως το είδα σήμερα στην Σταδίου. Ηταν ένα πρότυπο για το πώς θα πρέπει να είναι τα στάντς τον υποψηφίων.
Καταρχάς είμαι σίγουρος ότι ήταν το μοναδικό στάντ που έχει αυτός ο τύπος.Και όλοι έτσι θα έπρεπε να είναι,θα έπρεπε να έχουνε ένα στάντ ωστε να μην χρειαστεί έστω και για μερικά δευτερόλεπτα να βάλουνε τον ψηφοφόρο σε σκέψη σχετικά με το ποιός του έσταξε τα φράγκα του πούστη κλπ...
Το σλόγκαν επίσης ήτανε λιτό και περιεκτικό. Ο τύπος ήτανε από το κόμμα των Ελλήνων Ορθόδοξων πολιτών.Με μεγάλα μπλέ γράμματα έλεγε ευθαρσώς:

ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

έτσι απλά.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά δεν τραβάω κανένα ζόρι με τα τζαμιά στην Αθήνα, όπως δεν τραβάω και με τις χριστιανορθόδοξες εκκλησίες σε διάφορα μέρη του κόσμου.

Ανεξιθρησκεία, λέμε!

Ανώνυμος είπε...

omws h ftwxompinedeia kai i efthitita tou tipou tha me ekane na thelw na ton psifisw ama psifiza edw.

Ανώνυμος είπε...

Τι να πεις ρε Disney για λεφτά...εδώ Θεσσαλονίκη παίρνουν spam τηλέφωνα...τηλέφωνα γαμώ την πουτάνα μου...και αφήνουν φυλλάδια έξω από κάθε πόρτα..όχι στο γραμματοκιβώτιο...έξω από την πόρτα

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!