20060403

Γράμμα προς τον Anonymous . . .

Αφιερωμένο στον 19 , το πιο λολάτο άτομο .


Σε ξέρω καλά ρε άτιμε .
Σε έχω δει σε όλα τα βλογκζ να αφήνεις τα σχόλια σου .
Και από,τι κατάλαβα πρέπει να έχεις διαταραγμένη προσωπικότητα καθώς άλλοτε βρίζεις , άλλοτε μιλάς σοφά και άλλοτε απλα χαζοκουβεντιάζεις .
Έχω παρατηρήσει επίσης οτι αρκετές φορές γνωρίζεις και τους ιδιοκτήτες των βλογκ στα οποία χύνεις καυτό το δηλητήριο σου .
Σε βλέπω παντού .
Όλη μέρα πάνω από ένα πισί είσαι . Πρόσφατα έμαθα οτι είσαι και
κύπριος . Σε ξέρω .

Επίσης ξέρω και τον αδερφό σου τον Track . Ναι ναι τον άθλιο .
Μιμeίται άψογα τις φωνές όλων των τραγουδιστών του κόσμου και παίζει από doors μεχρι Βανδή . Ό,τι σιντί και να πάρω τον ακούω . είναι τόσο βλάκας που ούτε ονόματα δεν βάζει στα τραγούδια του παρά μόνο τον αύξοντα αριθμό τους στο ελ πί . Πρέπει να είναι πάμπλουτος γιατί σχεδόν όλα μου τα σιντί αυτός τα τραγουδάει . Παρόλο που στο εξώφυλλο λένε μπιθικώτσης ο Track τα τραγουδά . Παρόλο που λένε Cypress Hill πάλι ο
Track τα λέει .


Μια μέρα θα δώσω τέλος σε αυτή την καταδυναστευτική συμμαχία Anonymous-Track .

Να το θυμάσαι και εσυ ω ακατάπαυστε / μασίν-γκάν βλόγκερ και ο ταλαντούχος πάμπλουτος αδερφός σου .








UPDATE:TA LINKS "PESANE" APO TON SERVER GIA PROFANEIS LOGOUS.ARKEI NA TSEKARETE TO CBOX MOU NA DEITE TI ENNOW!AAXAXAXAXA

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμενα οπως και σε ολους τους γνωστοιυς και φιλους δημιουργει μεγαλο προβλημα ο εληφθης οπου μου στελνει συνεχεια μηνυματα και βλεπω συνεχως 1 sms εληφθη και 2 sms εληφθη. Μου χει γαμησει την ψυχολογια......

Dead Disney είπε...

lol.

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να μου πει κάποιος πως θα βρεί δουλειά ο κόσμος όταν όλες οι εφημερίδες ψάχνουν μόνο για τον κ.Πακετά

Solitary Devil είπε...

Αν γαμεί η Καλιφόρνια δεν ξέρω, πάντος εγώ γαμήθηκα εδώ! Δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να ήμουν Αθήνα. Τώρα να μου πεις, στο πούτσο σου και με το δίκιο σου!

Πέθανε ο Disney, τι μαλάκας είναι! Τί μας άφησε; Μια παιχνιδούπολη του πούτσου! και πεντέξι άσχετους "καλιτέχνες" να πουλούν πουτσοταινείες! Ο μπάσταρδος...

Dead Disney είπε...

Gnwrizeis tin misi alitheia.O Disney koimatai ypo kryogoniki methodo se ergastiri tis Groilandias.Egw eimai o fwteina skotinos ekproswpos tou stin ellada tin xwra tou fwtws toy pnevmatos kai tis feta cheese.

Ανώνυμος είπε...

An Kyprio anonymous ennoeis emena pou 8a sou balw to flogobolo ston kolo tote den 3ereis tipota gia mena.
Mia fora ws twra egra4a post se blog (sto diko sou) epeidh eisai GAMIOLHS. Who the fuck is Track????

Ανώνυμος είπε...

Respekt στον Walt Disney.
"Είναι καθήκον μας να απαλλάσουμε την κοινωνία μας από τα άχρηστα μέλη της"

Ανώνυμος είπε...

Γάμησε απλά!!