20070402

Ναι,ξέρω,ο Μάρτης , δεν είχε,νόημα

30 μέρες .

Όχι γλυκιά μου δεν ήτανε 30 , ήτανε 31 οι μέρες του Μάρτη .
Γιου καντ φακ γουητ Καζαμία οσο μισογεμάτο και αν βλέπεις το ποτήρι .
Πέρασε ένας μήνας χωρίς πόστ σε τουτο εδώ το βλόγ .

Το οτι δεν υπήρξε κανένα ποστ δεν σημαίνει οτι δεν υπήρξανε και γεγονότα στην ζωη μου (σας δηλαδή) που αλλάξανε το ρουν (όχι το βίντεο γκέημ ρε καριόλα) της Ιστορίας και του χωροχρόνου ,,οοοοοοοοχι φιλε μου φίλη μου και αγαπητό παιδί μου . Απλά λίγο το wow λίγο λοιπές υποχρεώσεις συν το οτι πρέπει να πληκρτολογώ ολόκληρο ημέηλ για να μπω εδώ ε, γάμησε τα .

Ραντίσαν φοιτητές,ήρθαν οι 300 , ο Άλεξ ακόμα να βρεθεί (καλα κανε΄ςι δεν σκέφτηκε να ψάξει πίσω απο τις λέξεις αχαχαχαχχαΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧ) ,σκοτώθηκε φίλαθλος (αχεμ! που θα έκανε και Ντόναλντ ) του παναθηναικού (επιτέλους) , ακρίβηνε πάλι το μπρέντ , σβήσανε τα φώτα στο σιδνευ για μια ώρα προς ένδειξη διαμαρτυρίας κατα την καταστροφή του περιβάλλοντος
και άλλα ωραία γραφικά αστεία και θλιβερά πράγματα που βαριέμαι να γράψω .

Οραματίζομαι το κοκορέτσι που θα βιάσω και τρελλένομαι .
Κοκορέτσι και τζατζίκι=παρδεισος.
Οραματίζομαι καταράχτες τζατζικιού (που στις εκβολές τους γίνονται μαγειρίτσα)και δέντρα με κοκορέτσι , λειβάδια από κοκορέτσι , κάμπους και βουνά απο κοκορέτσι και γυμνές γυναίκες απο κοκορέτσι.

ΟΥΠΣ κάποιος έιδε τον Τζακ τον αντεροβγάλτη χθες ε??

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ.


tspa


Hasta en la comida

Δεν υπάρχουν σχόλια: