20061028

Παρελάστε γαμώ την τρέλα μου!

ΈΝΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΟΟ!!!!
(ΜΠΟΥΠ!)

Πάντα μα πάντα σιχαινόμουνα την 28η του Οκτώβρη και την 25η του Μάρτη.

Και ο λόγος δεν ήταν άλλος απο το οτι ως μαθητής αναγκαζόμουν να παρελάσω αλλιώς ο γυμναστής μας θα μου έβαζε 10 στην γυμναστική,έλεγε.
Όχι οτι με ένοιαζε ο βαθμός στην γυμναστική αλλα τα πάντα είναι θέμα πρεστίζ εχθροί μου.
Γιατί καλά να πάρω 10 στα μαθηματικά κατεύθυνσης , να πάει στο διάολο όλοι έχουνε το δικαίωμα να γράψουνε στα αρχίδια τους τον Bolzano, αλλά όχι και στην γυμναστική ρε πούστη.
Γιατί η άλλη η ψώλα που έχει περίοδο καθε εβδομάδα να πάρει μεγαλύτερο βαθό απο εμένα μόνο και μόνο επειδή κόρεσε της εθνικοφρονομιλιταριστικές ορέξεις του άχρηστου γυμναστή μας (που παρεπιπτόντως δηλητηρίαζε και σκυλιά) ?
Πουστιά δεν είναι?
Είναι.

Έτσι λοιπόν όποτε γιόρταζε το Έθνος παρέλαυνα και έτρωγα στα καπάκια μπακαλιάρο και χόρτα..
Αυτό ήτανε ο δεύτερος λόγος που σιχαινόμουνα αυτές τις μέρες.Δεν ξέρω ποιο γαμημένο διαστροφικό μυαλό σκέφτηκε αυτές τις μέρες να τρώνε μπακαλιάρο με χόρτα και με ποια λογική ! Δηλαδή ας πούμε ο τσολιάς γούσταρε μπακαλιάρο ? Εγω ξέρω οτι σουβλίζανε αρνιά γουρούνια και Τούρκους (ο Αθανάσιος Διάκος αποτέλεσε την εξαίρεση στον πόλεμο που επιβεβαίωσε τον κανόνα που τα σχολεία ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝΕ ΠΟΤΕ[οτι εμεις σουβλιζαμε]).



Τώρα που το καλοσκέφτομαι είχα και έχω και άλλους λόγους να σιχαίνομαι αυτές τις μέρες.
Ένας απο αυτούς είναι το θέμα "ΣΗΜΑΙΑ" και ποιός θα έχει την ύψιστη τιμή να την βαστήξει.Για να μπορέσει κάποιος να φτάσει σε αυτό το ύψος τιμής θα έπρεπε

1-Να έχει τέλειους βαθμούς .
2-Να είναι Έλλην . Να μην είναι Αλβανός και τα λοιπά .


Για το πρώτο θα διαφωνίσω κάθετα και θα πτύσσω πάνω στην ταφόπλακα του μαλάκα που σκέφτηκε αυτήν την μαλακία που είναι μαλακία.
Διότι κύριε Μαλάκα οι μορφωμένοι σε περίπτωση πολέμου θα είναι οι πρώτοι που θα την κάνουνε από την Ελλαδίτσα σου (αν δεν την έχουνε κανει ηδη μεχρι τότε) και πίσω θα μείνουνε οι απλοί πολίτες (για να μην πώ "ο λαός " και τροτσκίσω) να πολεμίσουνε και να φάνε το αγγούρι . Και αφού θα φάνε το αγγούρι , αν έχουνε νικήσει , ο τυπάς που την έκανε στο εξωτερικό όταν η κατάσταση ήτανε γάμα τα θα έρθει και θα γίνει ηγέτης κτλ κτλ.
Επομένως άκυρο.
Την σημαία έπρεπε να την παίρνουνε όσοι έχουνε άριστη διαγωγή και όσοι ενδιαφερόντουσαν,έπειτα κλήρωσης .

Με το δεύτερο συμφωνώ αλλά φαίνεται να μην συμφωνούνε πολλοί ζορισμένοι γονείς που είδανε τα ελληνόπουλα μπασταρδάκια τους να τρώνε τον μπούτσο απο κάποιον Οδυσσέα Τσενάι στο σχολείο ..Γιατί σου λέει
<<ο άλλος είναι αλβανός τι θέλει να κρατήσει την σημαία?Να πάει στην πατρίδα του να μάθει γράμματα.Και γιατί πέρασε την κόρη μου στην βαθμολόγία , ο κωλοαλβανός καν φροντιστήριο δεν πάει πώς γίνεται να....ΓΑΜΗΜΕΝΕ ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΨΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.>>

Μαλάκες.
Έλληνες που ξεχάσανε τον Ισοκράτη .
Δηλαδή μαλάκες Έλληνες που ξεχάσανε τον Ισοκράτη ο οποίος πολύ απλά είπε
"Έλληνες είναι οι μετέχοντες την ελληνική παιδεία".
Και αυτό είναι επίκληση στην αυθεντία και σας γαμώ.
Έκλεισε αυτό το θέμα,πάλι δίκιο έχω.
Πάαρακατω.

Μετά τον σιχαμερό μπακαλιάρο ακολουθούσε τσιπουράδικο στα πιο αργα χρόνια και μετά λίγο ντάπα ντούπα .
Διότι κύριε σήμερα γιορτάζουμε την αντίσταση του Ελληνικού Έθνους κατα των Γερμανοιταλογαμησεμας και των Τούρκων . Και πρέπει να έιμαστε χαρούμενοι γι αυτό .
Και πάμε στα κλαμπόμπαρα να χορέψουμε και να πιούμε να χορέψουμε και κάνα τσάμικο και κάνα τσιφτετελ......
Ώπα.
Άραξε.
Τσιφτετέλι.
Τσικουλάτα και τα σχετικά .
Δηλαδή διορθώστε με αν κάνω λάθος,που δεν κάνω, αλλα το τσιφτετέλι δεν είναι Τούρκικος χορός???!!!
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΟΡΕΥΕΤΕ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΑΥΤΟΙ ΠΡΙΝ ΔΙΑΚΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΣΦΑΖΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΡΟΠΡΟ6ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΡΕ!
Και μην μου πεις οτι "το τσιφτετέλι έιναι ελληνικός χορός (Λιακόπουλος)" ή " το τσιφτετέλι έιναι απο την καραιβική" γιατι έιμαι σίγουρος οτι κανείς από τους μαλάκες δεν το έχει ψάξει και τόσο , αν τελικά ισχύει κατι τέτοιο.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν βγήκε το τσικουλάτα , καθόμουνα στο κλαμπομπάρ και παρατηρούσα τον κόσμο ....εως που μπαίνει το τραγούδι αυτό και βλέπω ΟΛΟΥΣ να κάνουνε σε μανιακοί....Γυρνάω στον διπλανό μου και του λέω "ρε μαλάκα αυτό είναι τούρκικο τι το χορεύετε ?Μας γαμάγανε τις γιαγιάδες λος.."

"ρε μαλάκα", μου λέει , "η μουσική ενώνει τους λαούς".

Yeah.
Right.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν υπαρχουν ελληνες ειναι ολοι τουρκογαμημενοι

Ανώνυμος είπε...

lol...
Εγώ πάντως νομίζω ότι το παλούκωμα ήταν μόδα (trendy) εκείνη την περίοδο και το έκαναν όλοι.

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το yeah, right μου θυμισε Rage Against The Machine...

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!