20060331

Δεν είστε ανώμαλοι που bloggaρετε ή Ο Ψώλεμος αρχίζει ή Φασισμός ή Look at our worlds colliding,blaaaam!


2- O ΨΩΛΕΜΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ
Ο ψώλεμος ξαναρχίζει. Μπαμ, χυσ, μπανγκ! Ο κύριος αρχίδας και η δεσποινίς μουνού είναι βιότυποι που έχουν κατακλύσει την ξεκωλιάρα blogόσφαιρα, με αποτέλεσμα όλο το σύστημα να είναι γεμάτο από κωλοτρυπιδιάρικο γράψιμο. Όποιος γαμεί και γαμεί καλά ξαναγαμεί προσπαθώντας να σκίσει πάντα καλύτερα. Έτσι καταλήγουμε στο ότι κανένας δεν ψωλοχύνει τις δεσποινίδες μουνού αφού όλοι οι αρχίδες αντί να ματώνουν μουνότριχες, πρήζουν το μεσαίο δάχτυλο βαρώντας μαλακία με το ποντίκι τους. Η μπλογκόσφαιρα είναι αγαμήτου! Εκτός από τον κύριο αρχίδα και τη δεσποινίδα μουνού σε αυτό το ψηφιακό μπουρδελάκι με την ελληνική σημαία συναντούμε φιλοποιήμονα πουστράκια, γαμιολοκαβλιάρηδες εστέτ γραφιστικών παπαριών, κωλάντερα δημοσιογράφους που αντί να χύσουν τη μάπα του εκδότη τους και να βάλουν νέφτι στην τρυπούλα του εμπορικού διευθυντή τους βγάζουν τα εσώψυχα μαλακομπουκώματά τους εκλιπαρώντας δήθεν για συγχώρεση αλλά κατά βάθος προσμένουν να γίνουν κάποτε αυτοί αρχηγοί. Της πούτσας εννοείται, αφού μέχρι εκεί μπορεί να φτάσει το χέρι τους. Όμως ο Γκουσγκούνης είναι εδώ. Ο Γκουσγκούνης βλέπει, συστήνει γερό ΄κράτημα γιατί θα σπρώξει. Το υπερκαβλί μου ήδη σας γαμά το μυαλό και τις μπλογκοφωλιές σας χύνοντάς τες σε σημείο που να γίνουν άσπρες από το σπέρμα. Το σκατομένο κωλοτρυπίδι μου έχει την ίδια αξία με τις παπαρολογίες σας. Τα υπερτροφικά παπάρια μου ρουφιούνται το ίδιο αδυσώπητα όπως οι μεταξύ σας δήθεν επικοινωνίες. Μπλόγκερς γαμιόλια είμαι εδώ και πάλι για να σας ξεφτυλίσω. Το χύσι μου θα το βαφτίσετε troll. Το σπέρμα μου δε θα θελήσετε να το καταπιείτε. Όμως με το ζόρι θα σας πασαλείψω. Κλαμπανάρχιδα! Ο πόλεμος ξαναρχίζει. Θα σας σκίσω.
....φφφ όταν ακόμα ήμουν ο collins...πάντα γαμάτος , πάντα φρέσκος ...

1-Το ίντερνετ είναι γαμάτο γιατί είναι ψιλομπουρδελάκι . Ό,τι θες βρίσκεις και ό,τι θες λες .
Μια μικρή κοινότητα είναι ρε . Και τα μπλόγκς είναι γαμάτη φάση .
Πριν αρχίσω μπλόγκ θεωρούσα όσους γράφουν ανώμαλους .Αναρωτιόμουν πώς ηταν δυνατόν να κάθονται κάθε μέρα και να γράφουν μαλακίες. Αλλά τώρα που αάρχισα και εγώ βλέπω οτι έχει πλάκα γιατί όντως λειτουργεί σαν ημερολόγιο .Ασε που δεν γράφω μαλακίες.Αντικειμενικά τώρα ε. Γιατί το να κάθεσαι και να γράφεις ένα κάρο μαλακίες για το πως γάμησες το 16χρονο κτλ ε ναι είναι ανωμαλία ρε φίλε.Βέβαια υπάρχουν ακόμα ανώμαλοι (ακόμα = αφού έχω αρχίσει το μπλογκιν (ΕΓΩ) αλλα οκ. Εγω δεν είμαι σε αυτους=στα αρχίδια μου.)
3-Αρκετοί μαλάκες φασίστες θέλουν να εκβιάζουν φράσεις και ιδεές από το μυαλό του Dead Disney αλλά θα πάρουν τον πούτσο μου.
Γαμημένοι φασίστες που για να αποπλανήσουν τον συνομιλητή τους τον αποκαλούν φασίστα.
Μουνόπανα που δεν επιτρέπουν στον άλλο να χαρεί το ίντερνετ και να εκφραστεί ελεύθερα.
Στα διαλα όλοι τους.
4-

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ton apoxymoti pote tha mas ton kaneis doro??afou mporrrrrreis....
(Foniko Trizoni was up to this)

Dead Disney είπε...

yo.

Ανώνυμος είπε...

kale ti peiragmeno eisai esy

Ανώνυμος είπε...

akous kai rap.kati mou leei oti eisai kana 20xrono plousiopedo pou spoudazei sto amerika kai to paizei tipas ek tou asfalous.vre vre

Dead Disney είπε...

diladi synedeses ta ypotithemena plouti mou me tin rap?
malakas prepei na eisai.
eimai 103 etwn(19,5 an vgaleis to fpa) kai spoudazw sto tei peiraia kai menw se estia.
Se kalypsa mounopane?
Psofos.
Ti simainoun loipon ola auta?
oti eimai typas.
E?
Malakisemena afinete sxolia kai kryveste pisw apo tin psifiaki sas anwnymia.
Sta arxidia mou den peirazei.
Oso gia to "peiragmeno" ,na sou thymisw oti kai ton newton peiragmeno ton eipan tooooooootew....kai ton kapsane....giati itan mprosta.
i diafora mas , i mallon ena epiprostheto stoixeio einai oti egw eimai kai mprosta alla kai apo pisw sas.
AXAXAXAXXXAXAXAX.
min ksanampeite edw re malakes sto poutso mou kiolas.
alitheia lew.
sto poutso mou.
eilikrina.
sto poutso mou.
sovara.

r1ddl3r είπε...

Oταν μπήκα στο πανεπιστήμιο ειχα συναντήσει ενα τυπάκι σαν εσενα. Γαμαω και δερνω, ειμαι τυπάς, στ' αρχίδια μου ολα, ειμαι εναντίον του συστήματος κλπ κλπ κλπ... Γαμω τα παιδάκια. Βέβαια ξέχασε κατι σαν εσενα. Να επαναστατήσει πλήρως. Ξέρεις... Στ' αρχιδια του οι σπουδές, στ' αρχιδια του τα λεφτά, στ' αρχίδια του τα γκομενάκια. Αυτά του άρεσαν και με το δίκιο του. Και που λες, τον πέτυχα προχθες, ξερεις που; Υπαλληλάκο στην Μεγάλη μας Φίλη, την Εθνικη. Οταν τον ρώτησα, "ρε μαλάκα, που πήγε η επανάσταση; Συμβιβάστηκες;" μου απάντησε πως επρεπε γιατι κατάλαβε οτι αυτος ηταν τελικα ο ανώμαλος, ο γελοίος, ο καραγκιόζης της παρέας μετα απο ενα σήμειο...
Ξερω, εσυ στον πούτσο σου... Δεν εισαι σαν αυτόν... Σε πιστευώ... Ειλικρινα... Σοβαρα τωρα, πιστευω οτι εισαι και θα μεινεις τυπάς... Ετσι οπως εισαι τώρα, αντιεξουαστικό, αντιδραστικο, αντι-μαρκετιν και αντι-τρέντι τυπάκι... Και ΠΟΛΥ καλα θα κάνεις...

ΓΙΑΤΙ ΠΩς ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ!

Αντε τσάγια για την ωρα.


Υ.Γ. Βγάλε το counter απο το μπλογκ ρε τυπάκι, σε επιρρεάζει το σύστημα...

Dead Disney είπε...

Καλά.